Malmö.

Blogga blogga blogga blogga, dålig jag blivit på det senaste tiden. Sjukt länge sen.


Nu är jag i Skåne, Sååå skönt att komma bort lite, hälsa på släkt och vänner! Vänner man inte träffar ofta som jag saknar så sjukligt mycket och älskar stört mycket. Riktgit vänner! Vänner som inte snackar skit, vänner som är ärliga och sig själva. Sånt gillar vi..

Är så trött på falska människor att jag inte vet vart jag ska ta vägen, vad är grejen med det ? SERIÖST.

Va normaaaala för i helvete. Palla lägga sig i  ANDRAS LIV, bry er om ert fucking egna liv, tror ni skulle få ut mer av det.

Anyway, tillbaka till sthlm och mitt andra hem ( cattelin ) på Lördag. Känns helt wierd, är där 4 ggr i veckan typ. Haha, menmen, så skadad lär ja väl inte bli.. överlever nog. Men på Lördag blir det Fest så då gäller det att komma och hitta mig i vimmlet!

I morgon kommer Idis , ska bli sjukt najs.. chilla runt i Malmö, fika, kanske träffa Issa vem vet ?

PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0