Natti

Hemma, spiknykter och nu ska jag sova i min varmaaaa stooraa sääääng. Såååå skönt ! :) *Nöjd*

Så ja äntligen hemma, Cattelin var Naaaajs och fekke som vanligt! :)
2 Alkisar stötte på mig, på vägen hem. Haha, INTE okej.

Den första i min ålder ungefär..
Han; Heeej. *sträcker fram handen*
Jag; Heeej *hälsar*  ( föör  snäll ja vet ;)
Han; Du borde komma med mig hem..
Jag; Ja tror inte det.. Var bor du ?
Han; Jag vet inte.. här * pekar på perrongen, och nej vilket han inte gjorde*
Jag; Varför har du bara en sko?
Han; Jag gav bort den andra till en tjej med inga ben...
Jag; Men om hon inte har några ben behöver hon ju ingen sko(!?)
Han; Nej.... men jag ville vara snäll.

Hahah.. Kille numer 2.

Han ; Hej *sträcker fram handen*
Jag; Nej men hejsan * hälsar*
Han ; Jag såg att du snackade med den andra killen och då tänkte jag, man måste ju ta chansen och hälsa..
Jag; Jahaaajaa.. okej.
Han; Jag har precis varit på en 40 års fest(observera, killen va typ 40 ) med en massa par med typ 3 barn var, och jag har inga barn då..
Jag ; Okej.. :p
Han; Nej, men jag såg att du hade en sådan fin guld,klänning eller vad det är som glittrar* pekar på mina guldshorts*
Jag; Jaa, haha. tack... (!?)
Hagsätra 1 min..
Han ; ska du med den?
Jag; Jaaa... ( hoppas han inte ska med.. )
Han; Jag ska till solna, den blå linjen...
Jag; Okej ( YEEEES TACK GUD.)
Han; Vill du ta en fika ?
Jag; Jag tror inte det....
Han ; Har du kille ??????
Jag; *tänker ett tag* Jaaa... Vit lögn ;)
Han; Ahaaaa, men då ska du inte det .. det är klart. Det gör du som du känner.
Jag; Nej, de ska ja ju inte då...

Tillslut gick han med. Haha, trevliga dock men men. Ibland förstår jag inte hur äldre män tänker :).
Och inte dom i min egen heller för den delen :)..

Nu ska jag sova och inte sitta och snacka om några alkisar... JO EN TILL!!!
Han, min RÄDDNING <3

Var på väg att missa Nattbussen och behöva vänta i 30 min till, efter att ha väntat i typ en kvart .. men änndå.
men så springer han ut i vägen och stannar bussen. Hihi. Och ba ; niii va lite tidiga va. Tack till Honom!! :)

NU ska jag sova, innan jag somnar ;) .
PUSS OCH GODNATT!!!





Gooooodnatt på er! Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0