Ärligt talat. .

Haha, nej men ärligt talat..
Jag vet att jag har varit grymt dålig på att skriva i min vackra lilla bloggish på ett tag nu.
Ska bättra mig!!
Det är för att jag inte har min Ida här to inspire me =)
Sitter inne  hemma, tittar ut. Vill egentligen bara ut och sola nu.. 
Hatar svenskt väder när det är molnigt en sek och sen sol , sen regnar..
Man kan aldrig planera något!

Var på klubben i går med Somme, festade galet.. Likså ikväll!

Party an party an party an party...

Blir kanske att föra hos Pauli eller så blir det klubben dirr, sen kommer Oscar så ska vi fira honom! :)
Can't wait !

Puss!




Kommentarer
Postat av: rima<3

snygg blogg :)

2010-07-26 @ 20:00:58
URL: http://rimaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0