Stockholmsveckan- gotland.

Hemma från några jäkligt grymma dagar på Gotland, stockholmsveckan.
Några dagar fyllda av vilt festande, underbara vänner och glada skratt! :D
Vi bodde hos Viktora 5 min från inprincip allt.
Klubbarna! Kharma, Gute osv. miss them alreaddy!

Glad att jag åkte iaf, sjukt mysigt att komma bort och Gotland är så vackert!
Nästa år, ses vi där.

I morgon blir det jobb på Systrarna Voltaire vid sturehov slott, där jag nu jobbar.
Mycket att göra som fan, eller upp och ner. menmen... Moneeey money! I LIKE! ^^

Vill Inte att sommaren ska ta slut... Fan va jag älskar värme.
Vintern får aldrig komma, vägrar att vara i Sverige en vinter till!

Vart ska jag åka ?

Puss & kram // Niinii.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0