Whitney Houston

Äntligen.
Äntligen har den drömmen att se Whitney gått egenom.
Hon var i Stockholm / Globen i går.. och som vanligt som alla mina spontana handlingar, hittade ja de två sista biljeterna för ett billigt pris till mig och Somme.

Whitney har varit en stor idol sen jag var liten.
Jag minns när jag satt i min mammas knä i en gungstol i skåne, med två feta högtalare över hela huvet, likaså min Mamma.
Lyssnade sönder på Whitney Houston. Ända sen dess har jag älskat hennes röst.
Kommer ihåg att jag som liten sa att jag skulle skicka ett brev till henne och skriva att hon faktiskt borde sluta gå på droger.. eftersom hon förstör sin röst och jag då skulle bli väldigt ledsen. Det blev dock inte av :P .

Hörde många hade rest sig från tidigare kosnterter med henne.
Jag tycker hon var Grym!. Vist hon har nte samma röst kvar, men något utöver det vanliga, OM hon var.
Skulle aldrig rest mig från den konserten.
Hennes Fina tribute till Michael Jackson var heller inte värd att missa. Känslosamt!

Nu ska jag iväg till Klubben, Club 107,5.. NU KÖR VI.
SUCCÉARTAD HELG, Nu gör vi det samma en Onsdag!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0